Minne & Framtid

Nu har det gått 5 år sedan min älskade Molly somnade in, och hennes linjer har bevarats i nya friska valpar och det känns enormt roligt att kunna fortsätta blicka framåt.

Molly

Molly

Valparna har nu fått följande namn:

Dark Flyer´s No One Sandpiper [Brun Hane]
Dark Flyer´s Going Wrong Sandpiper [Svart Hane]
Dark Flyer´s Hold On Sandpiper [Svart Hane]
Dark Flyer´s Don´t Go Sandpiper [Svart Hane]
Dark Flyer´s Pick Me Up Sandpiper [Brun Tik]
Dark Flyer´s Call Me Sandpiper [Svart Tik]
Dark Flyer´s Dream On Sandpiper [Svart Tik]
Dark Flyer´s Your Love Sandpiper [Svart Tik]

Valparna

Jag har faktiskt blivit husses hund, så nu är det beslutat att jag får stanna. Och vem r jag då? Jo, den Rosa Tiken och mitt stamtavlenamn kommer att bli D.F Call Me Sandpiper, men kommer troligtvis att kallas för Trazzel.

Valparna

Vi älskar att busa tillsammans när inte matte sitter inne hos oss i valplådan för då älskar vi att leka med henne och bita i hennes fötter.

Valparna

Som ni ser går det ibland ganska så vilt till, men vi är noga med att inte skada varandra trots att vi visar våra fina tänder

Valparna

Fast när matte sitter utanför våran valplåda och fotografera oss, ja står då vi hellre hos henne och leker linslus

Valparna

Fast det finns ju dom som inte kan sluta brottas utan ska verkligen visa sig "tuffa"

Valparna

Sen finns det några av oss som hellre tar det lugnt och sover. Som Herr Brun som också kommer att stanna och få stamtavlenamnet D.F No One Sandpiper, och som kommer att kallas för Kekke.

Om du är intresserad av att arbeta [jakt, lydnad m.m] med din hund så finns det några lovande, underbara valpar kvar att tinga. För mer info gå in på **hemsidan**, eller varför inte slå en signal. Denna vecka är jag anträffbar hela dagarna och jag berättar gärna mer om valparna och kombinationen.

Grafik

Gästbok

Avdelare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback