Minne

Nu har det gått 2 år sedan min älskade Raven somnade in, och jag saknar honom så otroligt mycket fortfarande. Detta har gjort bl.a att jag valde att behålla den bruna hanen istället för en svart då jag förmodligen annars hade jämfört alldeles för mycket med Ravens egenskaper. Men det känns enormt roligt att kunna fortsätta blicka framåt och se vad denna lilla bruning kan göra för kenneln.

Raven

Raven

Om du är intresserad av att arbeta [jakt, lydnad m.m] med din hund så finns det några lovande, underbara valpar kvar att tinga. För mer info gå in på **hemsidan**, eller varför inte slå en signal. Denna vecka är jag anträffbar hela dagarna och jag berättar gärna mer om valparna och kombinationen.

Grafik

Gästbok

Avdelare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback