Lite av varje

I dagens blogg kommer det lite av varje. Hela förra veckan bestod av ett försök att tillfriskna från influensan, låg däckad i 39 graders feber och med hosta och rinnande näsa som sällskap. Så innan jag ens hann pröva min nya planering så sprack den, och jag är fortfarande så pass dålig att vi endast tar härliga skogspromenader. Men jag hoppas att vi kommer igång nästa vecka, det kliar nämligen i fingrarna att få sätta igång.

Igår var jag och Cheéri till veterinären, det var nämligen dax för den obligatoriska HD/AD röntgen. Så nu inväntar vi svaret med spänning, hoppas att det inte dröjer alltför länge.

I slutet av februari åker Kekke, Trazzel, Kanel och Beauti på sin första utställning nere i Linköping, även Alfons och Arraqc följer med. Det ska bli så roligt att träffa dessa båda pojkar igen. De utvecklas helt underbart i mina ögon.

Jag har även släppt den nya layouten på Webshopen samt fyllt på med lite nya produkter. Så nu är det nästa hemsida som ska uppdateras och det är min vän Lenas hemsida som har två härliga goldenkillar.

Så det kommer att dröja lite till innan de stora uppdateringarna på hemsidan sker, jag kommer även att göra om fotoalbumet eftersom jag tänker ta bort popup menyerna.

Det var allt för denna gångLaptopmus

Gästbok

Avdelare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback