Presentkort

Jag hade fått ett presentkort av min arbetsgivare på internetbokhandeln Bokus, och såg nu att sista dagen för att beställa var den 31/3. Så det var dax att börja sitta och leta efter lite böcker som jag ville ha. Trodde faktiskt inte att jag skulle hitta något eftersom jag inte är någon bokmal, men tji fick jag.

Jag hittade faktiskt två böcker som jag har velat ha väldigt länge, men av någon okänd anledning har det inte blivit av att jag har köpt dom förrän nu.

Böckerna som jag beställde var följande:

Flatcoated Retrievers av Phillips, Brenda

Retriever av Townend Barton, Frank

Så nu får jag vänta ca 5-8 arbetsdagar innan jag vet om dessa böcker var något att ha. Brendas Philips bok har jag bläddrat i så där vet jag att jag blir nöjd, men Frank Townend Bartons bok är ett helt oskrivet kapitel.

Jag återkommer med lite recenser när jag har läst böckerna.

Pennmouse

Gästbok

Avdelare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback