Tiden????

Tiden räcker inte till längre, därför har jag nu beslutat att bloggen inte längre kommer att uppdateras som den har gjorts tidigare. Den kommer mer eller mindre bara att fungera som en nyhetsankare till hemsidan, när det finns något att skriva om.

Just nu ligger all min tid till hundarna, jobbet samt min dotter, som för övrigt kommer att behöva min hjälp och stöd under en tid framöver. Så detta med blogg och uppdateringar kommer därför att prioteras lågt på hemsidan.

Men som sagt händer det något här med hundarna som diverse olika resultat eller annat trevligt som jag har tid att dela med mig, så naturligtvis kommer jag att blogga om det.

PennmouseHa det så bra under tiden

Gästbok

Avdelare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback