NORGE ÄR BÄST!!!!!!!!!!!!

Yes, då har jag fått det en än gång bevisat för mig att jag valde rätt när jag köpte hem min älskade gutt Fonkebakken´s Gizmo til Dark Flyers “Gizmo” och min tispe Flat Garden´s Louise XVI “Cheéri”.

FÖR NORGE ÄR BÄST!!!!!!!!!!!!!!!!

Tänk att Ni gick och vann den stora melodifestivalen med en otroligt bra låt, man bara ryktes med och nu när jag skriver detta firar Ni även 17 maj.

Jag kommer under morgondagen att fira tillsammans med mina svarta/bruna fyrbenta vänner med lite extra gott att äta och vara någon extra timme ute i skogen eftersom vi ska få fint väder även imorgon.

Nej, nu ska vi gå ut en sista gång innan vi går och lägger oss.

Men GRATTIS igen till NORGE, ni är BÄST!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback